ph ph
  




Magyar English Deutsch 

Facebook

Webshop
Tető-Zsindely Építőanyag Szaküzlet
Our stores:                   
2030 Érd, Balatoni út 1/E. Tel: (+36 23)364-561
Open: M-F 8:00-16:00, SAT 8:00-12:00
1039 Budapest, Árpád u. 76. Tel: (+36 1)250-3060
Open: M-F 8:00-16:00
  
ph Home ph
ph
ph Products ph
ph
ph Cart ph
ph
ph purchase guide
ph
ph
ph purchase conditions ph
ph
ph data management ph
ph
Vásárlási feltételek
 
Üdvözöljük webáruházunkban!

Mielőtt megrendelését elküldené részünkre, kérjük részletesen olvassa át a vásárlási feltételeinket. Megrendelése elküldésével egyidejűleg Ön kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az abban leírtakat, így a megrendelése visszaigazolásával Ön és webáruházunk között szerződés jön létre.


Webáruház üzemeltetője

Tető-Zsindely Építőanyag Szaküzlet - Cégtulajdonos: Márton József  E.V.
Postacímünk: Tető-Zsindely Építőanyag Szaküzlet 2030 Érd, Balatoni út 1/E.
Adószám: 41624915242
Bank: Erste Bank 11600006-00000000-47840193
Tel/Fax: (23)364-561, 369-023
E-mail: zsindelybolt@digikabel.hu


Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése merülne fel, illetve problémája adódna a webáruházunkban történő vásárlása során - kérjük forduljon bizalommal munkatársainkhoz!

Munkatársaink elérhetőségei:
budapesti üzlet: 1039. Bp. Árpád u. 76  Tel: (1)250-3060,  Fax: (1)240-1307
érdi üzlet: 2030 Érd, Érd, Balatoni út 1/E.  Tel/Fax: (23)364-561, 369-023

e-mail: zsindelybolt@digikabel.hu

Nyitvatartás: Hétfő - Péntek  8.00 - 17.00
                           Szombat: 8.00 - 12.00 ( Csak az érdi üzlet tart nyitva szombaton.)


A szerződés tárgya

Webáruházunkban az eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát.
A webáruházunkban szereplő termékek tulajdonságairól – a jobb helykihasználás érdekében - csak alapinformációkat közöltünk.
Amennyiben részletes termékleírásra van szüksége, honlapunk Termékek oldalán, az adott terméknél megtalálhatja.
www.tetouzlet.hu/termekeink_m50hu.html
Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, a változatokat pontosan jelölje be, hogy az a termék legyen Önnek kiszállítva, amelyre valóban szüksége van. Amennyiben megrendeléskor problémája merülne fel, kérje munkatársaink segítségét.

A feltüntetett képek helyenként illusztrációk és a képek színei nem valósághűek, érdemes megrendelés előtt személyesen megtekinteni, kiválasztani. (monitoronként eltérő a színbeállítás)

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett Ft-ban kifejezett bruttó ár, mely a 27% Áfát már tartalmazza és magyarországi értékesítésre értendőek.


Regisztráció

Webáruházunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet vásárolni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szállításhoz és a számlázáshoz.
Amennyiben Ön már regisztrációval rendelkezik nálunk, kérjük hogy a további megrendeléseihez már azt használja, nincs szükség újabb regisztrációra.


Adatvédelem

A birtokunkba jutott, a megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azokat harmadik fél számára nem adjuk át!

A webáruház elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a megrendelő megtette. A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld.
FIGYELEM! A megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti! A webáruházunk nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben!

A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar. A fentiek szerint megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a webáruházunk nem iktatja.


Szállítás, fizetés és teljesítés feltételei

A webáruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a vásárló a rendeléshez szükséges adatokat maradéktalanul megadja. Ennek elmulasztásából eredő károkért, téves adatközlésért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház nem vállal felelősséget!

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a termékeket tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A kiszállítást megelőzően webáruházunk, vagy a futárszolgálat értesítést küld a vevőnek a kézbesítés várható időpontjáról. A vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy a jelzett időszakban az áru átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőzően legalább 24 órával visszajelezze, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.

Szállítási határidő, a rendelés telefonos visszaigazolásától számítva az egész ország területén 2-4 munkanap. Amennyiben a megrendelés teljesítése ezt túllépné, telefonon vagy e-mailben értesítést küldünk a megrendelőnek.

A weboldalon található információkat rendszeresen frissítjük, de pontatlanságok, véletlen hibák, elírások előfordulhatnak, melyekért nem tudunk felelősséget vállalni.

A termékek külföldre szállításával kapcsolatban előzetes megbeszélés szükséges.

Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa a Vásárlási Feltételeket. Az oldal üzemeltetője minden változtatást időben közzétesz a weboldalon.

A változtatások a teljesítés alatt levő megrendeléseket nem érinthetik hátrányosan.



Szállítás, átvétel

1.Házhozszállítás futárszolgálat vagy szállító cég által

A szállítás várható költségét csak a www.tetouzlet.hu weboldalon található webáruházunkban történt regisztrációja után ismerheti meg. A regisztráció után kérjük, válassza ki a kívánt terméket, termékeket, adja meg a szállítási címet, számlázási címet, a fizetés módját, valamint, hogy milyen módon szeretné a kívánt terméket megkapni. Választhat saját (vevő)-, üzlet-, vagy a futárszolgálat által történő szállítás között. Ekkor a program a súly és km függvényében, valamint a terjedelmességet és törékenységet is figyelembe véve automatikusan kalkulálja ki a szállítás költségét. Ha ez az összeg megfelelő, akkor már csak rögzítenie kell a megrendelését. Amennyiben mégsem felel meg az elképzeléseinek, akkor választhat más szállítási módot, vagy minden kötelezettség nélkül kiléphet a webáruházból.

2.Postai úton:

A szállítás várható költségét csak a www.tetouzlet.hu weboldalon található webáruházunkban történt regisztrációja után ismerheti meg. A regisztráció után kérjük, válassza ki a kívánt terméket, termékeket, adja meg a szállítási címet, számlázási címet, a fizetés módját, valamint, hogy milyen módon szeretné a kívánt terméket megkapni. Választhat saját (vevő)-, üzlet-, vagy a futárszolgálat által történő szállítás között. Ekkor a program a súly és km függvényében, valamint a terjedelmességet és törékenységet is figyelembe véve automatikusan kalkulálja ki a szállítás költségét. Ha ez az összeg megfelelő, akkor már csak rögzítenie kell a megrendelését. Amennyiben mégsem felel meg az elképzeléseinek, akkor választhat más szállítási módot, vagy minden kötelezettség nélkül kiléphet a webáruházból.

Kiszállítási idő: a fizetés teljesítésétől számított 3 munkanapon belül (amennyiben a termék/áru raktáron van).

A megrendelt termék visszaigazolásakor tájékoztatjuk Önt a kiszállítás időpontjáról. Az Ön által megrendelt termékek házhozszállításában szállító partnerünk vagy futárszolgálat működik közre. Mindent megteszünk, hogy a kiszállítás raktáron lévő termékek esetén 24 órán belül megtörténjen – amennyiben ez nem történik meg, cégünk ügyfélszolgálata és a kiszállítást végző cég is szívesen áll információval rendelkezésére. Termék szállításának csúszásáért felelősséget sajnos nem tudunk vállalni, de amennyiben 28 napon belül nem történik meg a kiszállítás, Ön kérheti a termék árának visszatérítését, vagy egy azonos termék kiszállítását.

Kérjük, segítse munkánkat a következőkkel:
Minden esetben irja alá az átvételi elismervényt – futáraink a termékeket csak ez esetben adhatják át.

Átvételkor tételesen ellenőrizze a csomag/szállítmány tartalmát – sértetlen termékek, kiegészítők, és pontos számlázási adatok esetén teljes a kiszállítás. Amennyiben eltérést észlel, jelezze azt munkatársainknak 24 órán belül, eddig tudjuk elfogadni a jelentkezését.

Kérjük, tartsa szem előtt, hogy a futárszolgálat és a szállító a csomagok fuvarlevelét 90 napig őrzi meg.


3.Személyes átvétel

Két településén van üzletünk (Érden és Budapesten).
Válassza ki az önhöz legközelebb lévő üzletünket és forduljon hozzájuk bizalommal.
Személyes átvételnél készpénz fizetés lehetséges.


Fizetési módok

Webáruházunkban Ön utánvéttel és előreutalással is fizethet.
Hamarosan bevezetésre kerül a bankkártyás fizetés is. A következőkben segítséget nyújtunk az Ön számára legmegfelelőbb fizetési mód kiválasztásához.


1. FIZETÉS UTÁNVÉTTEL

Önnek lehetősége van készpénzben fizetni a termék átvételekor a futárszolgálatnak vagy a szállítónak, átvételi elismervény ellenében.


2. FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL (előreutalás)

A leellenőrzött, készleten lévő termékről küldött visszaigazolással együtt elküldjük Önnek a kiállított számla másolatát faxon, vagy e-mail formájában, illetve az átutaláshoz szükséges bankszámla adatokat, amelynek ellenértékét Ön a saját bankjából elutalhatja részünkre. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés vagy a számla számát az utalás közlemény rovatában, megrendelését így tudjuk beazonosítani. Az összeg átutalására a megrendeléstől számított 15 napig van lehetősége, rendelését eddig tudjuk fenntartani. A pénz beérkezése után adjuk át a futárnak, szállítónak kiszállításra a megrendelt termékeket.

3. FIZETÉS POSTAI  CSEKKEN (pénzküldés)

A postán feladható, ún. rózsaszín csekken történő pénzküldés esetén, a felmerülő postaköltségek a feladót terhelik. Ellenkező esetben a küldött összeget az üzlet munkatársai nem veszik át, visszaküldésre kerül. Így a megrendelés sem valósul meg.


4. FIZETÉS KÉSZPÉNZBEN

Üzleteinkben készpénzes fizetéssel is megvásárolhatja termékeinket!


5. FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után Önt átirányítjuk a CIB Bank által biztosított fizetőfelületre ahol titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Bővebb információkért cserébe olvassa el kártyás fizetéssel kapcsolatos tájékoztatónkat!


Fizetés kártyával:

A tetouzlet.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az tetouzlet.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a tetouzlet.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a tetouzlet.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A következőkben segítséget nyújtunk a kártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalókban.

Webshopunkban Magyarország legnagyobb bankjának internetes fizetési felületén, a CIB Bank segítségével fizethet bankkártyájával. A webshopban a szolgáltatás kiválasztása és a szükséges adatok megadása után Ön át lesz irányítva a CIB Bank által biztosított titkosított, biztonságos fizető felületre, ahol meg tudja adni bankkártyájának adatait. A kártyaadatokat webshopunk, cégünk nem kéri és nem tárolja el, Ön csakis a bank felületén adja meg az adatokat, melyeket a CIB Bank maximális biztonsággal kezel. Az Ön számítógépe és a banki felület között az adatok titkosított csatornán közlekednek, hogy illetéktelenek még véletlenül se férhessenek hozzá.

Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szüksége:

* Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor.
* CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3 jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek.
* Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé. Azaz pl. a 05/07 jelölés szerint a bankkártya 2007. május utolsó napjáig érvényes.

Milyen kártyákkal lehet az interneten vásárolni?

Az interneten csak olyan bankkártyákkal lehet vásárolni, melyeken szerepel a CVC2 kód: ezek a MasterCard, VISA vagy VISA Electron kártyák.
MasterCard Electronic és Maestro típusú bankkártyákkal nem végezhető internetes tranzakció.
Ill. bármilyen olyan co-branded kártyával is lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés lépései

1. Ön a tetouzlet.hu oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a tetouzlet.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a tetouzlet.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Az internetes vásárlás biztonsága

Az interneten, telefonon, postai úton történő fizetések közös jellemzője, hogy a kártya fizikailag nincs jelen a tranzakció során. Ez sok szempontból nagyobb körültekintést igényel az Ön részéről.
Bankkártyája adatait mindig kezelje bizalmasan!
Ügyeljen rá, hogy a kártyaszámot és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni - (a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után), melynek megadását egyre több kereskedő kéri az egyéb adatok között. Ezt a kódot ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot !
Csak ismert, megbízható helyen kezdeményezzen bankkártyás fizetést!
Csak olyan internetes elfogadóhelyen vásároljon kártyájával, ahol ezt korábban már probléma nélkül megtette. Amennyiben új helyen fizetne, alaposan vizsgálja meg a weboldalt a következő szempontok alapján:
* mit árul, milyen szolgáltatást nyújt,
* talál-e részletes szolgáltatás ismertetőt,
* a cég telephelye, vonalas telefonszáma és e-mail címe megtalálható-e,
* szerződési, fizetési és szállítási feltételeket feltüntették-e. Ha nem, keltsen gyanút Önben, ha pedig elérhető, alaposan olvassa el, különös tekintettel az apró betűs részekre,
* nézze meg, minőségi kifogás esetén hova és mennyi időn belül fordulhat reklamációval, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, mikor és milyen formában kapja vissza a pénzét,
* figyeljen a megfogalmazásra, helyesírási hibákat talál-e, legyen gyanús, ha összecsapottnak tűnik a weboldal szerkesztése. Ilyen esetekben ne vásároljon az adott kereskedőnél!

Amint a kártyás fizetésre kerül a sor, mindig ellenőrizze, hogy a kereskedő által elfogadott kártyák logója (MasterCard és/vagy VISA) fel van-e tüntetve (ugyanúgy, mint a "hagyományos" üzletekben)! Ezt hasonlítsa össze a kártyáján lévővel! Tényleg ugyanolyan vagy csak nagyon hasonló?

Nézze meg, hogy a kommunikáció titkosítva van-e ! Erre utal az URL címben a "https" és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat vagy a bal alsó sarkában szereplő kulcs, melyre rákattintva meg kell jelennie a tanúsítványnak.

Minden vásárlás alkalmával nyomtassa ki a megrendelését , annak visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, stb! Internetes azonosítóit kezelje bizalmasan!

Mindig jelentkezzen ki a weboldalról, ha befejezte a vásárlást, nézelődést! Különösen fontos ez az internet kávézókban és minden olyan számítógép esetén, amit más is használ!

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
·         A kártyahasználat tiltott.
·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
·         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 



Garanciális ügyintézés

Az általunk forgalmazott termékekre a gyártó cégek meghatározott időre garanciát vállalnak, amely gyári hibára, anyaghibára vonatkozik. Cégünk szavatolja, hogy a termékek amelyeket forgalmazunk, hibátlanok és első osztályúak. Hiba esetén a termék cseréjére van lehetőségünk.

Reklamáció és garanciális ügyintézés budapesti, érdi üzleteinkben:
2030 Érd, Érd, Balatoni út 1/E. Tel: (23)364-561
1039 Budapest, Árpád u. 76. Tel: (1)250-3060

e-mail: zsindelybolt@digikabel.hu

A garanciajegyet , vagy a garanciajegy szerepét betöltő eredeti számlát kérjük, minden esetben őrizze meg!


72 órás csere

Az árucikk 3 munkanapon (72 órán) belül történő meghibásodása esetén, és amennyiben ezt 3 munkanapon belül tudomásunkra hozza szaküzleteinkben, Ön jogosult a termék cseréjére vagy a vételár visszafizetésére.
Kérjük, ügyeljen arra, hogy az árucikk visszafizetésére csak abban az esetben jogosult, ha azt hibátlan gyári csomagolásban a számlával együtt küldi vissza. A visszaküldött hibás termék minden esetben először átvizsgáláson esik át. Csere illetve pénzvisszafizetés csak a hiba tényleges megléte esetén lehetséges.

Ha a visszaküldött termék hiányos, sajnos nem tudjuk befogadni.


Jogérvényesítés

Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrizze, hogy a terméket hiánytalanul megkapta-e. Kiszállítás esetén különben nehéz bizonyítani az esetleges hiányokat.

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.

A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A webáruházunknak a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet kell felvennie a minőségi kifogásról.
Webáruházunk a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.

A fogyasztói, vagy minőségi kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keressen bennünket a fent található elérhetőségeinket.


Jogszabályok, kormányrendeletek

* 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
* 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet - a távollevők között kötött szerződésekről
* 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
* 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet - a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
ph
In the cart

Cart is empty.
ph

ph


A bankkártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank.

CIB Bank
Elfogadott kártyák:
Card

Vásárlási feltételek
kep
ph
ph
ph
© 2009-2023 www.tetouzlet.hu  All Rights Reserved. You are the 6887414. visitors. Hosting: SILICIUM
ph ph